Sonntag, 20. Dezember 2009

Frohe Weihnachten-Merry Christmas

Es ist zwar erst der 4. Advent, aber es ist einfach an der Zeit allen meinen Besuchern und auch deren Familien ein frohes Weihnachtsfest zu wünschen.
Danke an alle,
die trotz der Schwierigkeiten mit rapidshare nicht verzweifelt sind und trotzdem geladen haben.
Danke an alle,
die so wunderschöne Tutorials zu meinen Scrapkits und Poserchen geschrieben haben.
Danke an alle,
die mir Awards verliehen haben, auch wenn ich sie nicht ausgestellt habe.
Danke an alle,
die mir Schenkies, liebe E-Mails, Grüsse und Letterchen und vieles mehr geschickt haben.
Danke an Alle,
die so wunderbare Actions und Scripte erstellt haben, ohne die meine Scrapkits nicht das wären, was sie sind.
Danke an alle meine Mitglieder der Yahoogroup Scraps and More. Ihr seid einfach klasse.
Ich wünsche Euch allen ein frohes Fest und einen guten Rutsch ins neue Jahr:)
Eure Sylvie

I wish all my visitors and their families a Merry Christmas.
Thanks to all who
despite the difficulties with rapidshare not desperate and have loaded anyway.
Thanks to all who
have written such wonderful tutorials on my Scrapkits and Poser's.
Thanks to all who
Awards are given to me, although I have not issued them.
Thanks to all who
sent gifts to me, e-mails, greetings and letter's and much more.
Thanks to all
who have created such wonderful actions and scripts, without which my Scrapkits would not be what they are.
Thanks to all members of my Yahoo Group Scraps and More. You are simply great.

I wish you all a Merry Christmas and a Happy New Year:)
Huggies Sylvie

Kommentare:

  1. Sending you Christmas wishes too, I hope you will have a lovely time,
    We spent 2 years in Germany and love the way you celebrate Christmas
    thank you for all your shared kits I really appreciate them

    AntwortenLöschen
  2. hallo sylvie
    auch dir und deiner fam. ein gesegnetes weihnachtsfest und danke für deine wundervollen scraps die du immer kostenlos zur verfügung stellst
    liebe grüsse reni

    AntwortenLöschen
  3. Huhu Sylvie Süsse,

    dem schliesse ich mich dolle an und sag, dankeschön für alles was du so tolles erstellst und uns alle mit deinen kits freude schenkst...bleib so wie du bist ich knuddel dich ganz dolle..
    lg Ozeana

    AntwortenLöschen
  4. Thank you Sylvie for all you have done and shared with me I am truely thankful to have found you one here . I want to wish you and your Family a very Merry Christmas and a Happy New Year . I Pray you have a wonderful Holiday season . Once again Thank you so much I Love working with you kits and posers. From my Family to Yours Merry Christmas

    AntwortenLöschen
  5. I would like to thank you very much for your generosity in sharing these wonderful kits. May you and your family have a wonderful Christmas and a very Happy New Year. x x

    AntwortenLöschen