Sonntag, 12. Juli 2009

Terms of Use for Tut-Writers/ Tutorialschreiber

Aus gegebenem Anlass nochmal klar und deutlich, die Nutzungsbedingungen für Tutorialschreiber.
Du brauchst keine Erlaubnis, um meine Scrapkits für Tutorials zu benutzen.
Aber es ist Dir nicht erlaubt, meine Kits auseinander zu reissen um irgendwelche Einzelteile in Deinen Materialordner zu packen um diesen dann zum download anzubieten.
Wenn Du mein Material benutzt, dann setze bitte einen Link zu meinem Blog, das man sich von hier aus, die Scrap-Kits holen kann. Ich erlaube nicht, das meine Sachen irgendwo zum Download angeboten werden, weder komplett noch in Einzelteilen.
Terms of use for tutorial-writers
You dont need a permissen to use my scrap-kits for your tutorials. If my Kits find a use in Tutorials, please establish a link to my site for downloading.
I dont wish, that you give my kits or piece parts free to download.
Thanks for respecting.

1 Kommentar:

  1. thank you for sharing you talents with us and alowing us to use such wonderful kits! I wanted you to know, I'm a tut writer and just posted a tut using your "jeans on" kit! I wanted to make one w/your name on it and give it to you, but do not know what name to put on it. anyway, Here's the link:
    http://ladytigerlld.blogspot.com/2009/09/jeans-oniracftu.html
    Thank you again!!
    Lori of Pawprint Designz

    AntwortenLöschen