Mittwoch, 17. Juni 2009

Kit Irresistible


Tagger Size, 78 Elements, 24 Papers

Kommentare:

  1. Gorgeous kit hun!! Thanks so much for sharing!!

    AntwortenLöschen
  2. Very pretty kit, beautiful colors, thanks so much for your beautiful work, it's appreciated. Bye..bye...Merci beaucoup pour ce beau kit, tu fais un superbe travail et je l'apprécie beaucoup. Bonne fin de journée.

    AntwortenLöschen
  3. Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in Creative Busy Hands Scrapbook Freebies Search List, under the Kit(s) post on Jun. 17, 2009. Thanks again.

    AntwortenLöschen
  4. Thank you very much for this lovely colourful kit.

    AntwortenLöschen
  5. Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 17 Jun [LA 07:00pm, NY 09:00pm] - 18 Jun [UK 02:00am, OZ 12:00pm] ).

    AntwortenLöschen
  6. Hello, I have an award for you on my blog. Please picl it up. Greetings,
    Kyra

    AntwortenLöschen
  7. Thanks again for another wonderful tagger kit.

    AntwortenLöschen
  8. Thanks so much for the kit of your sharing!!
    Very love the colour, so pretty!!!

    AntwortenLöschen
  9. Hallo !!!

    Dein BLog ist toll !!! Ich habe mir diesen Kit runtergeladen weil er toll zu meinem Blog passt. Ich hoffe du hat nichts dagegen wenn ich mir einen Blog header gestalte natürlich verlinke ich deinen Blog auf meinem, stelle deinen Banner ein und schreibe eine Notiz das der Banner aus deinen Sache besteht !!!! Werde dich ab jetzt regelmässig lesen ;-)

    Danke das du großartigen Sachen mit uns teilst ;-)

    LG Nizzy

    AntwortenLöschen
  10. thank you for sharing your time and talent! this is a gorgeous kit!~

    AntwortenLöschen